sobota, 20 kwietnia 2013

Koszulki ręcznie malowane

Witam!
Tym razem postanowiłam napisać o ubraniach ręcznie malowanych. Być może część z Was zetknęła się z tym tematem. Od zawsze lubiłam rysować i malować jednak od niedawna postanowiłam podzielić się tym z innymi. Wśród oferowanych rzeczy w sklepach ciężko znaleźć produkt jedyny i unikatowy. Wszelkie koszulki z tak modnymi swojego czasu nadrukami są tworzone masowo. Dlatego postanowiłam wyróżnić się z tłumu i zacząć tworzyć swoje oryginalne wzory, których nie zobaczę na innej osobie. Tak powstał pomysł malowania na koszulkach.

Oto przykładowe prace: 

 
 
 
  

Więcej tego typu malunków znajdziecie na moim blogu:


Koszulki malowane są specjalistycznymi farbami do tkanin. Zaleca się je prać ręcznie w letniej wodzie lub w pralce do 30 stopni.
 Jestem w stanie namalować wszystko co przyjdzie do głowy. Nie ma ograniczeń :).


 Jeżeli spodobały się Wam moje prace zapraszam do polubienia mojego profilu na fb: 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz